Jumaat, 30 Julai 2010

AbOuT mE....

Tentang aku erk..?

Nama aku? emm..panggil Arissa je. Aku nak org kenal aku sbg Arissa, nama betul aku tu biarlah rahsia (bak kata lirik lagu Dato' Siti Nurhaliza tuuu) cuma org yg knl aku jer tau nama betul aku....hikhik..Aku ni anak sulung, ada 2 org adik, sorg lelaki dan sorg perempuan. Aku ni seorg yang tak banyak cakap..huhuhu...tapi suka senyum...:P

Hobi aku?apalagi kalau bukan membaca...huhu. Ada sesetengah org cakap , org yg suka membaca ini membosankan, betul ke?....pd aku x lah @ pun mungkin sebab dorang ni tak banyak cakap kot...?

Nak tau x?ada org ckp aku ni pelik. ntah ye ke x dorang dan jgk member2 aku je yg tau..tp aku x kesah pun..bukannya kacau dorang pun,kn?

Skrng aku sdg berusaha utk mencari keje dlm gov pulak. Saje nak alih citarasa...nak cari keje yg blh menjamin sikit...Tp satu je yg aku takut klu nak dpt keje baru ni.....interview....adoiii..mmg lemah lutut aku. nak2 lg klu org yg menemuduga 2 mukenya garang semacam jer....

Sebenarnya blog ni aku baru je belajar bukak. Dah berkurun aku simpan draf ni, tp x pernah pun aku bg org tngk or komen. so skrg ni aku just nak cuba2 je...hihi...klu ada yg tersalah 2 minta maaflah yek....:P




Tiada ulasan:

Catat Ulasan